DataConnect söker nu affärsdriven Ordermottagare/Innesäljare

DataConnect förstärker kundservice/innesäljaravdelningen i Stockholm och söker därför en ny medarbetare som vill arbeta med ordermottagning, kundsupport och innesälj.

Dina arbetsuppgifter:

Rollen som ordermottagare innefattar orderhantering, kundsupport och sälj. Du kommer ansvara för inkommande samtal och vara en stödfunktion för våra kunder gällande exempelvis order, leveranser m.m. Telefon och dator är dina främsta arbetsredskap varför du måste tycka om att prata i telefon och vara serviceorienterad. I arbetet förväntas du även bidra till merförsäljning genom att skapa förtroende för våra produkter hos befintliga och potentiella kunder. Du har en viktig roll eftersom den innebär en direkt kontakt med våra kunder där du är ansiktet utåt. Andra administrativa arbetsuppgifter kommer att vara uppdatering av kundregister, stödja KAM säljare med order/offerter m.m.

 

Vi söker dig som:

  • Har en god känsla för service och ett trevligt kundbemötande
  • Trivs med att ha telefonen och datorn som främsta arbetsredskap.
  • Är kund- och säljorienterad
  • Gillar att lösa problem
  • Trivs i miljö med högt tempo
  • Är driven och engagerad i sitt arbete.
  • Meriterande med vana från El/Data/Grossist branschen.

 

Du erbjuds:

Du kommer till ett företag i medgång som står för nytänkande och hög service nivå. DataConnect är sälj och entreprenörsdrivet med stor tillväxt och är under ständig utveckling. Detta innebär att du kommer utvecklas under tid och ha stor påverkan i din roll likväl din personliga utveckling. Tjänsten är på heltid och vi sitter i lokaler beläget nära Örnsbergs T-bana i Hägersten.

 

Ansökan:

Ansökan skickas till nypersonal@dataconnect.se, märk ansökan med Stockholm.

Löpande utvärdering sker, senast ansökningsdatum är 2015-11-30.

Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta vVD

Peter Hjelmstad 08-24 80 70.